„VW“ во Минхен го открива својот најевтин електричен SUV досега – ФОТО

Точка

01/09/2025

19:33

971

Големина на фонт

а а а

Најевтиниот електричен SUV на „Volkswagen“ е пред врата. Доколку „ID. 4“ е преголем и прескап, новиот кросовер ветува дека ќе биде достапен за поширока публика.

Иако сè уште нема официјално име, станува збор за кросовер верзија на концептот „ID. 2all“, претставен во 2023 година. Оттогаш овој автомобил од B-сегментот доби и спортска „GTI“ варијанта, иако и тоа беше само концепт.

„VW“ е решен „регуларниот“ „ID. 2“ да го понуди како електричен автомобил со цена од 25.000 евра, под позицијата на поголемиот хечбек „ID. 3“, кој во Германија стартува со цена поголема од 30.000 евра.

Кросовер верзијата на „ID. 2“ веројатно ќе биде нешто поскапа, но сепак ќе остане далеку под почетната цена на „ID. 4“, која надминува 40.000 евра.


„ID. 2 Cross“, или како и да се нарече на крајот концептот, најавува еден од првите електрични модели на „VW“ базиран на верзија на „MEB“ платформата со преден погон. Поголемите и поскапи модели имаат заден погон, со опција за "dual-motor AWD" систем.

Дизајнот одговара на сите правила на концептите за 2025 година: огромни тркала, "LED" светлосни линии напред и назад, како и светлечко „VW“ лого на задниот дел.

Рачките на вратите недостасуваат, но тоа е типично за скиците што се стремат кон почисти површини. Во производствената верзија, секако, ќе бидат присутни.


Со овој концепт, кој е наклонет кон SUV форма, се поставува прашањето дали истата механичка платформа еден ден би можела да поддржи и погон на сите тркала.

Сепак, можеби тоа и нема да биде потребно за помалите модели, бидејќи побарувачката за такво решение би била минимална.

Вреди да се спомене и дека „ID. 2“ и неговите верзии нема уште долго да останат „влезница“ во електричната понуда на „VW“.


Веќе во 2026 година, таа улога ќе ја преземе наследникот на моделот „e-up“ – „ID. 1“, чија цена во Германија ќе изнесува околу 20.000 евра. Концептот веќе беше прикажан пред стартот на сериското производство наредната година.

Дури и пред „Volkswagen“ да го преплави пазарот со „евтини“ електрични автомобили, неговата продажба во овој сегмент веќе бележи раст.

Во првата половина од годината, „VW Group“ ги зголеми испораките на „возила со нулта емисија“ за 47 проценти, достигнувајќи 465.500 автомобили.