„Gmail“ има тајна папка што повеќето корисници никогаш не ја отвораат – а во неа се кријат важни пораки

Точка

25/10/2025

10:41

1.685

Големина на фонт

а а а

Повеќето корисници не знаат дека „Gmail“ автоматски ги разделува пристигнатите пораки во посебни категории. Освен главното сандаче, постојат уште три скриени секции кои системот сам ги полни – и токму таму се крие тајната папка во „Gmail“, во која завршуваат многу пораки што корисниците никогаш не ги отвораат.

Оваа папка не е видлива веднаш, бидејќи не се појавува во стандардната листа на ознаки. „Gmail“ ја нарекува „Promotions“, но во неа често се појавуваат пораки и од други извори – како потврди за плаќања, понуди, претплати и известувања од веб-страници. Кај голем број корисници токму таму завршуваат пораки кои всушност би требало да се појават во главното сандаче, па многумина и не знаат дека воопшто ги добиле.

Ако одамна не сте ја провериле оваа тајна папка, можно е таму да ве чекаат важни пораки што сте ги очекувале. Апликацијата самостојно одлучува што е важно, а што не, па се случува порака од банка, доставувач или онлајн продавница да заврши токму во оваа категорија.


Како да ја отворите тајната папка во „Gmail“

Отворете го „Gmail“ и погледнете ја линијата со категории над листата на пораките. Ако ги гледате ознаките „Primary“, „Social“ и „Promotions“, кликнете на „Promotions“ – тоа е токму тајната папка каде што „Google“ ги складира пораките што ги смета за промотивни.

Доколку користите мобилна апликација, отворете го главното мени (иконата со три линии), скролајте надолу и пронајдете ја секцијата „Promotions“.

Во оваа папка често се кријат пораки со потврди за купување, активации на кориснички сметки, па дури и линкови за ресетирање на лозинки. Се препорачува да ја проверувате најмалку еднаш неделно, бидејќи пораките од оваа категорија автоматски се бришат по 30 дена доколку не ги отворите или не ги означите како важни.


Како да спречите пораки да завршуваат таму

Ако сакате „Gmail“ повеќе да не преместува пораки во оваа секција, отворете една од нив, кликнете на трите точки во горниот десен агол и изберете „Move to Primary“. Системот ќе ја запамети вашата одлука, и слични пораки повеќе нема да завршуваат во тајната папка.

„Gmail“ ја користи автоматската категоризација за да ви ја олесни прегледноста и пребарувањето, но токму таа функција понекогаш може да направи да пропуштите важни информации.

Затоа, проверувајте ја повремено оваа тајна „Promotions“ папка – бидејќи во неа често се кријат пораки што може да ви бидат навистина значајни.