Ова „BMW M7“ изгледа предобро за да биде вистински

Точка

14/10/2025

08:30

770

Големина на фонт

а а а

Во последните години видовме најразлични автомобили од „BMW“ – некои одлични, некои контроверзни – но сите без исклучок привлекоа огромно внимание. А овој би можел целосно да го украде фокусот на јавноста.

Дигиталните рендери ја претвораат контроверзната луксузна лимузина во визуелно импресивен автомобил. Шансите „BMW“ навистина да понуди нешто слично се речиси непостоечки.

Одбивањето на компанијата да создаде вистински „M7“ одамна е мистерија. За бренд кој ретко се повлекува кога станува збор за перформанси, нивната неволност да ја постават „M“ ознаката на Серија 7 изгледа невообичаено воздржано. Доволно е да се потсетиме на старата Серија 8 (E31), за која „BMW“ никогаш не дозволи да добие „M8“ верзија.

Таквата одлука го остави „BMW“ без директен ривал на „Mercedes-AMG S63“, но и на други успешни купе-модели.

Дизајнерска визија која ги освојува љубителите

Во текот на годините многу дизајнери се обиделе да замислат како би изгледал еден „BMW M7“, но најновите визуализации на авторот "Kelsonik" спаѓаат меѓу најубедливите досега.

Со оглед на тоа што актуелната Серија 7 често е предмет на дебати поради својот дизајн, една ваква „M“ изведба би можела само да ја подобри нејзината репутација. Несомнено, замислените измени ја прават оваа голема лимузина значително поатрактивна.

Најголемите промени се забележуваат на предниот дел. Иако ги задржува големите „бубрези“, тие се сега обликувани во стилот на новиот „M5“.

Необичните поделени предни светлосни единици се заменети со почисти, поврзани светла кои визуелно се спојуваат со решетката.

Новиот браник има поголеми отвори за воздух и нова долна маска, што му дава поагресивен став на автомобилот.

На останатиот дел од каросеријата "Kelsonik" додал дискретни, но ефектни детали – „M“ бандажи, црни рамки на прозорците и редизајниран заден крај.

Задните светла потсетуваат на оние од актуелниот „M3“, а ги следат суптилен спојлер и масивен браник со дифузер во црна боја.

Ќе остане ли само сон?

Иако идејата за „M7“ звучи како остварен сон за љубителите на „BMW“, реалноста е дека компанијата речиси сигурно нема да го произведе.

Дури и да се случи, малку е веројатно дека ќе изгледа како овој рендер, бидејќи „BMW“ веќе работи на редизајн на Серија 7 во согласност со новиот „Neue Klasse“ дизајнерски јазик.

А што е со „X7 M“?

"Kelsonik" не застанал на лимузината – замислил и како би можел да изгледа „BMW X7 M“, следејќи ја истата дизајнерска филозофија.

Во неговата визија, "SUV" моделот ги губи поделените светла, добива традиционални фарови, редизајнирана решетка со бубрези и нов преден браник.

И покрај привлечниот изглед, „BMW“ во моментов нема планови за вистински „M X7“.

Наместо тоа, купувачите ќе можат да изберат „M70“ варијанта на електричниот „iX7“, кој според извештаите треба да развива повеќе од 800 коњски сили.

Иако не е вистински „M“ модел, тој сепак ветува импресивни перформанси.

Покрај тоа, и „Alpina“ подготвува сопствена интерпретација на луксузниот SUV, која ќе понуди уште поголема моќ и повисоко ниво на ексклузивност.