"iPhone 16e" е разочарување за "Apple": 90% од корисниците го одбиваат

Точка

25/03/2025

18:22

1.515

Големина на фонт

а а а

"iPhone 16e" се соочува со голем неуспех, бидејќи корисниците го сметаат за прескап и недоволно квалитетен. Се поставува прашањето: Дали "iPhone 17 Air" ќе успее да го поправи имиџот на "Apple" или ќе доживее иста судбина?

Калкулација на "Apple" со "iPhone 16e" брзо се врати како бумеранг, бидејќи ново истражување открива дека уредот не ги исполнил ниту основните очекувања. Иако "iPhone 16e"с е најде меѓу 20-те најпродавани паметни телефони во февруари на одредени пазари, неговиот успех е далеку под она што "Apple" го посакуваше.

Новото истражување на компанијата "SellCell" ја шокираше технолошката индустрија, откривајќи дека над 90% од корисниците на "iPhone" воопшто не се заинтересирани за овој модел – што отвора прашање дали "Apple" го загуби контактот со потребите на потрошувачите.


Што тргна наопаку со "iPhone 16e"?

Главниот проблем со "iPhone 16e"? Цената. Со почетна цена од 699 евра, овој „буџетски“ "iPhone" ги остави корисниците во шок поради неговата висока цена.

Многу љубители на "iPhone" сметаат дека цената не е оправдана со она што уредот го нуди. Според истражувањето на "SellCell", дури 70% од корисниците веруваат дека "iPhone 16e" треба да чини најмногу 500 евра за да има реални шанси на пазарот.

За бренд кој некогаш беше синоним за иновација и врвен квалитет, ова високо ценовно позиционирање отвора сериозно прашање: Дали "Apple" сè уште разбира што навистина сакаат потрошувачите?


Цената не е единствениот проблем

Една камера на "iPhone 16e" предизвика огромно разочарување – повеќе од половина од анкетираните сметаат дека тоа е неприфатлив компромис за телефон во овој сегмент.

Во време кога паметните телефони се дефинираат преку своите камери, еден единствен објектив изгледа како чекор наназад. Резултат? Голем број корисници преминаа на конкурентски брендови, кои нудат подобри камери за пониски цени.

"МаgSafe" мистеријата

Можеби уште пошокантно е отсуството на "MagSafe", технологија која "Apple" сам ја воведе и која постави нови стандарди за безжично полнење и магнетни додатоци.

Околу 16% од корисниците изразиле разочарување заради нејзиното отсуство, а многумина се прашуваат дали "Apple" намерно ја исфрли оваа клучна функција без јасна причина.

"Apple" отсекогаш бил познат по обезбедување на премиум корисничко искуство, но недостатокот на вистинско премиум чувство кај "iPhone 16e" сериозно го разниша имиџот на брендот.

Дури 34% од корисниците признаваат дека подобро би инвестирале во најлуксузните модели на "Apple", отколку во овој „буџетски“ "iPhone".

За многумина, "iPhone 16e" е далеку од луксузната привлечност на "iPhone Pro" и "Max" серијата.


"iPhone 17 Air": Искупување или нов неуспех?

Како проблемите со "iPhone 16e" да не беа доволни, "iPhone 17 Air" веќе предизвикува голем интерес – и тоа не во позитивна смисла.

Според гласините и протечените информации, "iPhone 17 Air" би можел да донесе ултра-тенок дизајн и, на изненадување на многумина, само една камера.

Иако супер-тенкиот изглед може да привлече внимание, дали тоа ќе биде доволно за да надомести она што многумина ќе го видат како уште еден „буџетски“ обид од страна на "Apple"?


Клучното прашање

Дали "iPhone 17 Air" ќе ја доживее истата судбина како неговиот претходник, или ќе ги освои разочараните корисници со модерен дизајн и нови иновации?

Некои критичари веруваат дека упорноста на "Apple" да се држи до еден објектив и избегнува напредни функции како што се повеќекамерните поставки е сериозна грешка.

Ако "iPhone 17 Air" не ги исполни очекувањата, "Apple" би можел да се соочи со сериозна опасност.


Поголем проблем за "Apple"

Најшокантниот дел од оваа ситуација е поголемиот тренд што се издвојува од резултатите на истражувањето:

"Apple" полека, но сигурно ја губи својата основна корисничка база.

Некогаш недвосмислен лидер во иновациите, "Apple" сега се соочува со жестока конкуренција од брендови како што се "Samsung" и "Google", кои нудат врвна технологија по подостапни цени.

Всушност, 62% од корисниците на "iPhone 16e", кои преминале кај конкуренцијата, тврдат дека нивниот главен мотив биле пониските трошоци, подобрата вредност за парите и функциите што "Apple" не ги нуди.


Дали "Apple" ја губи доминацијата на пазарот?

Следните месеци ќе бидат клучни, бидејќи компанијата се подготвува за лансирање на "iPhone 17 Air" – и влогот е поголем од кога било.

Ако "iPhone 17 Air" не успее да ги импресионира потрошувачите, "Apple" би можел да се најде во сериозна криза на идентитетот, додека се бори да остане релевантен во светот на сè поконкурентните паметни телефони.


Пораката е јасна

"Apple" мора да се реинвентира за да го поврати тронот, или ќе ризикува да биде престигнат од конкурентите, кои веќе се движат побрзо, нудат повеќе, и бараат помалку за возврат.