Како се прават 15.000 евра годишно без фирма и без ризик?!

Денар

29/10/2025

21:14

2.263

Големина на фонт

а а а

На македонскиот пазар сѐ почесто може да се забележат автомобили со словенечки таблици, кои само неколку дена подоцна добиваат наши регистарски ознаки и завршуваат во огласите со двојно повисока цена.

Токму таму, во Словенија, половните возила се вистински рудник за заработка.

Цитроен Ц3 Пикасо, што кај нас се продава за 5 до 6 илјади евра, таму чини околу 1.800 евра. Киа Сид, која овде достигнува и до 4.000 евра, во Љубљана може да се најде за само 1.000 евра. Фиат Пунто Мултиџет – кај нас 5.000, таму 2.200 евра. Овие бројки не се случајни, туку реалност која создаде цела нова генерација на препродавачи што во неколку дена знаат да заработат колку просечен Македонец за два месеца.

Еден битолчанец кој веќе три години редовно патува во Љубљана со своите двајца пријатели, раскажува дека за нив ова станало секојдневие.


„Стануваме во три наутро, стигнуваме до пладне, ги разгледуваме колите и за еден ден можеме да најдеме три добри примероци. Сѐ зависи дали има нешто повредно, дизел, автоматик, малку километри…“ – вели тој.

Возилата ги симнуваат со возење до Македонија, секое посебно. Понекогаш тоа значи да се помине цела ноќ на пат, со неколку часови одмор на некоја бензинска во Србија или пред царина.

„Не е лесно, ама вреди. Со сите трошоци – царина, регистрација, ситни поправки – остануваат чисти околу илјада евра по возило“, додава тој.

Познавачите на автомобилскиот пазар потврдуваат дека вакви примери има многу.

Особено по отворањето на европските огласи кон јавноста, преку кои секој со малку познавање на јазици и документи може да најде возило во добра состојба.

Целиот текст прочитајте го на следниот ЛИНК.