"YouTube" наскоро би можел да изгледа целосно поинаку

Точка

07/03/2025

08:41

3.368

Големина на фонт

а а а

Компанијата сака да го подобри корисничкиот интерфејс на својот сервис за видеосодржина.

Денес многумина поминуваат повеќе време гледајќи "YouTube" отколку класични телевизиски програми, а освен на телефоните, таблетите и компјутерите, содржините на "YouTube" сè почесто се следат и на големи ТВ екрани.

За да го подобри корисничкото искуство и да ги привлече гледачите да поминуваат уште повеќе време на нивната ТВ-апликација, "YouTube" пред неколку години воведе нова опција наречена "Primetime Channels", која им овозможи на корисниците пристап до претплатнички сервиси како "Max" и "Paramount Plus". Сепак, овие опции беа тешко достапни, па корисниците мораа сами да ги пронајдат.


Тоа наскоро би можело да се промени, бидејќи "YouTube" размислува за голема промена на корисничкиот интерфејс на својата ТВ-апликација, при што ќе даде поголем фокус токму на дополнителните претплатнички сервиси од трети страни. Според достапните информации, редизајнот на интерфејсот би можел да се движи во насока на "Netflix" и други стриминг сервиси. Тоа значи дека, при отворањето на апликацијата, би можело да се прикажува преглед на епизоди, а креаторите би добиле можност да ги организираат своите видеа во епизоди и сезони, што ќе ги направи попрегледни и подостапни.

По ТВ-апликацијата, на ред се телефоните и компјутерите?

Изгледа дека "YouTube" има амбиција да се движи во насока на познатите стриминг сервиси и да понуди сличен интерфејс. На едно место, корисниците би можеле да пристапат до видеата на своите омилени креатори и канали, но и до сериите и филмовите на пример на "Max", за што би била потребна претплата. Ваквиот содржински формат би бил организиран во посебна секција, одвоена од класичната "YouTube" содржина.


Тимот на "YouTube" веќе работи на оваа промена, а новиот кориснички интерфејс за ТВ-уредите би можел да стане достапен во наредните месеци. Но, како што истакнува "Android Authority", останува прашањето дали истите промени ќе бидат спроведени и за мобилната и десктоп апликацијата. Засега нема официјални информации, но многумина сметаат дека тоа е неизбежно и дека токму ова би можел да биде еден од главните фокуси на "YouTube" до крајот на следната година.