Топ верзијата има 272 коњски сили, а на струја поминува преку 100 километри.
"Cupra" е најмладиот европски бренд, но и еден од најуспешните. Имено, нејзиниот раст е постојан, пред сè благодарение на германската технологија и медитеранскиот шарм. Новиот дизајнерски јазик е многу добро прифатен, а единствениот кој го плаќа данокот е "Seat", кој се соочува со особено предизвикувачки времиња.
"Terramar" се појавува како забележливо поатрактивна верзија на "Tiguan", на кој е и базиран. Со дизајн кој негува агресивна спортска нота, "Cupra" повторно заврши одлична работа. Напред автомобилот добива остро исечен нос со големи отвори во браникот, додека одзади изборот падна на поврзаните "LED" светла со осветлено лого на брендот. На сè да ја додадеме можноста за совпаѓање на бандажи со дијаметар до 20 инчи.
Кабината е копија на онаа што се гледа на "Tiguan", вклучувајќи дигитален кокпит, "head-up" дисплеј и аудио систем "Sennheiser" со 12 звучници. Платформата "MQB Evo" обезбедува примерен комфор и карактеристики на возење, како и стандардната спортска суспензија, што го прави "Terramar" 10 милиметри поблиску до подлогата од неговите технички близнаци. Конечно, тука е системот "DCC" (Dynamic Chassis Control), прогресивниот серво и "Akebono" сопирачките.
"Cupra" со името и оддава почит на поранешната тркачка патека во Каталонија (Autòdrom de Sitges-Terramar), играјќи силно на емотивната страна. Во тоа ќе помогне во примерната моторизација, која се состои од неколку опции, почнувајќи од електрифицираниот бензински мотор со 1.5 eTSI од 150 коњски сили. Понатаму во понудата е 2.0 TSI во две верзии, со 204 и 265 коњски сили, во комбинација со "4Drive" погон на сите тркала.
"Terramar" се нуди и како "plug-in" хибрид. Постојат две опции, 204 и 272 коњски сили, и двете нудат досег од 100 км на електрична енергија со моќност на полнење до 50 kW.
Од "Cupra" велат дека "Terramar" ќе се произведува во фабриката на "Audi" во Унгарија, заедно со новиот "Q3". Првите испораки се очекуваат веќе оваа година.