[ФОТО] "Renault" го претстави комбето "Estafette" – Само ве тера да сакате да го возите

Точка

17/09/2024

14:16

1.409

Големина на фонт

а а а

Возилото е дизајнирано врз основа на повратни информации добиени од професионални возачи и адаптирано на нивните потреби.

Од компанијата велат дека возилото ја комбинира должината на "Kangoo L2", агилноста на патничкиот модел "Clio" и носивоста на комбето "Trafic L1H2". Целосно е поврзано и ја користи механичката платформа "FlexEVan" развиена од подмарката Ampere.

На "IAA Transportation 2024" во Хановер, "Renault" и неговите партнери го покажаа концептното електрично комбе наречено "Estafette Concept".


Концептот "Estafette" е увид во тоа како "Flexis" – независна компанија лансирана од "Groupe Renault", "Groupe Volvo" и "CMA CGM Group" – ќе се справи со предизвиците на енергетската транзиција и логистиката на „последната милја“, т.е. конечниот урбан товарен транспорт до крајниот корисник во урбаните средини.

Возилото е дизајнирано „со професионални возачи во фокус, врз основа на нивните повратни информации и адаптирани на нивните потреби“.


Тоа ја поедноставува работата и ја зголемува безбедноста, велат од француската компанија.

Електронската трговија поттикна експоненцијален раст на товарниот транспорт, сообраќајните ограничувања во центрите на градовите се построги, а возачите на достава, трговците на мало и угостителите сфаќаат дека нивните потреби наскоро ќе ги надминат конвенционалните комбиња.


"Groupe Renault" ја користи новата механичка платформа "FlexEVan" развиена од "Renault" со своите партнери во "Flexis" за да ја изгради својата визија за корисното доставно возило на иднината – 65 години откако "Estafette" направи револуција во универзумот на комбето.

Спецификациите се засноваат на барања и повратни информации од професионалци, при што двете главни цели се безбедноста на возачот и товарот и брзо товарење и растоварување.


Концептот "Estafette" има многу повеќе заедничко со легендарното комби на "Renault" од 1959 година од веселите тркалезни фарови. И двете се радикално иновативни и практични.

Оригиналниот "Estafette" беше првото возило на "Renault" кое имаше комплетен погон – мотор и менувач – напред за да го ослободи целиот простор зад себе за товарење.


Новиот "Estafette 4.0" е првиот што ја има електричната платформа "FlexEVan", која е подготвена да го промени пејзажот на корисното возило.

И двете се дизајнирани да им го олеснат животот на возачите за испорака, трговците и трговците на мало, а и двете се компактни – пространи внатре, но лесни за паркирање.


Исто така, и двете имаат по две лизгачки врати.

И двете се дизајнирани за професионалци и во соработка со професионалци.


Во 1959 година, "Renault" го лансираше својот "Estafette" со цел да врши испораки низ цела Франција.

Според најавите, концептот "Estafette" за две години ќе стане комбе од сериско производство.




Спонзорирани линкови

Маркетинг