[ФОТО] "Volkswagen Passat" кој не можете да го возите

Точка

25/12/2025

18:31

524

Големина на фонт

а а а

„Volkswagen Passat“ plug-in хибрид, наречен „Passat ePro“, дебитира во Кина со поголема батерија, значително подолг електричен досег и технолошки богат ентериер.

Овој модел го произведува „SAIC-Volkswagen“, а „Passat ePro“ користи нова архитектура специфична за plug-in хибридни модели и погонски систем базиран на 1,5-литарскиот TSI EVO II турбо четирицилиндричен мотор и електромотор со моќност од 145 kW.

Батеријата со капацитет од 22 kWh е сместена под подот и, според CLTC стандардот, овозможува повеќе од 150 километри возење во целосно електричен режим. Во комбинација со бензинскиот мотор, „VW“ наведува вкупен досег од околу 1.300 километри според истиот оптимистички тест-циклус.


Ова претставува огромен напредок во однос на претходните кинески „Passat“ PHEV модели, кои достигнуваа приближно половина од овој досег, а воедно покажува колку брзо напредува технологијата на plug-in хибридите, заедно со целосно електричните возила како „ID. 4“.

Во Кина, сепак, „VW“ јасно согледува дека и понатаму постои силна побарувачка за лимузини со долг електричен досег, кои во текот на работната недела можат да се возат на струја, а за подолги патувања надвор од градот да користат бензин.


Како изгледа ePro?

Однадвор, „ePro“ изгледа како издолжена и доработена верзија на најновиот модел „Passat Pro“. Долг е нешто повеќе од 5 метри, со меѓуосовинско растојание од 2.871 mm, а го карактеризираат чисти линии, тенки LED светла со светлосна лента преку целата ширина, како и усогласени LED задни светла.

Делува полуксузно и технолошки понапредно од претходните кинески „Passat“ модели, но и понатаму доволно конзервативно за корпоративните купувачи.

Ентериерот го следи истиот тренд. Хоризонталната, обвивачка инструмент-табла има централен екран од 12,9 инчи, дигитална инструмент-табла од 10,3 инчи и посебен екран за совозачот, заедно со унапреден софтвер и подобрена поврзаност.


Под хаубата, предната „MacPherson“ и задната „multi-link“ суспензија се приспособени да ја издржат тежината на батеријата, притоа задржувајќи го мекиот, деловен карактер на возење по кој „Passat“ традиционално се наоѓа меѓу најпродаваните модели во кинеските фабрики.

„Passat ePro“ доаѓа и во чувствителен момент за „Volkswagen“ на глобално ниво. Кина останува најважниот пазар за „VW“ според обемот на продажба и профитот, а овој „Passat“, прилагоден исклучиво за кинескиот пазар, може да се гледа како сигнал дека брендот е подготвен да инвестира во регионално специфични хибриди кои ќе егзистираат паралелно со целосно електричните модели, наместо да ги заменуваат.