„Едноставно, не користете Google Chrome! Мајкрософт сè повеќе ги предупредува корисниците да менуваат прелистувачи

Точка

22/10/2024

11:17

1.424

Големина на фонт

а а а

Постои жестока војна помеѓу интернет прелистувачите. Доминацијата на Google Chrome можеби изгледа непобедлива, но тоа лесно може да се промени. Мајкрософт трпеливо чека во позадина со намера да го преземе пазарниот удел на Chrome од 65%.

Во својот обид да ги привлече корисниците на Windows на Edge, Мајкрософт ги рекламира безбедносните придобивки на својот прелистувач. Како што се зголемуваат заканите за Windows, Microsoft ги советува бизнисите да се префрлат на користење на „Microsoft Edge и други веб-прелистувачи кои поддржуваат Microsoft Defender SmartScreen, кој идентификува и блокира малициозни страници, вклучително и сајтови за фишинг, измама и малициозен софтвер“.

Во основа - не користете Chrome. Ова не се разликува од различните кампањи што Мајкрософт ги спроведе за пресретнување на новите инсталации на Chrome на компјутерите со Windows и промовирање на истата порака за безбедноста на Edge.

Најновите предупредувања на Мајкрософт се дел од пошироките напори за привлекување внимание на безбедносните платформи на компанијата, паметно застапувајќи унифициран пристап поддржан од CISO за користење на безбедносните решенија на Мајкрософт во тандем.


Меѓутоа, ако потрошувачите ги сменат прелистувачите само еднаш на работа, тоа би можеле да го направат и дома, што може да претставува огромна закана и проблем за Google Chrome

Google сега возвраќа со кампања насочена кон нови ажурирања, безбедносни ориентирани пораки на Chrome до своите 3 милијарди корисници и потсетување зошто можат да и веруваат на технологијата.

„Во време кога приватноста и безбедноста се на врвот на листата на приоритети“, вели Google, „покренавме нова кампања за да го едуцираме светот и да покажеме колку е безбеден Chrome.

Во ПР за оваа кампања „Најдоверлив прелистувач во светот“ се наведува дека кампањата „ќе ги расчисти заблудите за безбедноста на Chrome“ и тврди дека „ќе го заземе своето заслужено место како најдоверлив прелистувач во светот кој нуди безбедност и сигурност“.


Кампањата ќе ги „едуцира корисниците и ќе нагласи како Google Chrome заштитува милијарди корисници на интернет секој ден“.

Хром избезумено го брани своето водство, Edge напаѓа се повеќе и посериозно

Тоа е тешка задача. Особено по неодамнешното враќање на колачињата за следење без јасна слика за тоа што ќе се случи следно и кога. „Приватноста и безбедноста често се поистоветуваат“, вели Лофтон, „и повеќето корисници не сфаќаат дека не можете да имате приватност без претходно да обезбедите безбедност“.

Кампањата беше креирана од Arts & Letters, а основачот Чарлс Хоџ објасни: „Од своите најрани денови, Chrome иновативно се ажурира, работи и работи на тоа да го направи интернетот побезбедно место за секого. Со оваа кампања, го надоградуваме воспоставениот систем за дизајн на Chrome за да ги истакнеме карактеристиките и стандардите што го прават најдоверлив прелистувач во светот“.


Кампањата е во живо сега и вклучува билборди, онлајн реклами и видео содржини, вклучително и „меми од социјалните медиуми кои ги истакнуваат вградените безбедносни карактеристики на Chrome“.

Темите вклучуваат анализа на закани во реално време на Chrome, заштита на корисниците пред да кликнат на опасните врски, управување со лозинки во реално време и обемот на платформата што го прави „најдоверливиот прелистувач во светот“ се вели Ad Exchanger, „и Google не сподели никакви нови информации. Како ќе изгледа тој механизам? Како ќе функционира? Дали ќе биде пријавување или откажување? Каде ќе се наоѓа во прелистувачот…”

Дури и оваа промена од колачиња кон нови алтернативи ќе резултира со конкурентни решенија помеѓу Microsoft и Google, при што Microsoft веќе има своја алтернатива за Privacy Sandbox на Google. „API за приватни реклами“ на Мајкрософт сега е достапен како ограничена верзија за развивачи.




Спонзорирани линкови

Маркетинг