Младите сè помалку „гуглаат“: Ова сега е нивниот главен начин на пребарување на информации

Точка

16/09/2024

23:01

5.236

Големина на фонт

а а а

Имено, младите деновиве го напуштаат доверливиот пребарувач во корист на социјалните мрежи и другите неконвенционални начини на онлајн истражување. Извлекувајќи ги податоците од истражувањето на 2.000 Американци од април 2024 година, спроведено од „Forbes Advisor and Talker Research“, „Bernstein " објави дека 45 отсто од корисниците на „Gen Z“ имаат поголема веројатност да користат функции за пребарување на социјалните мрежи наместо Google, додека 35 отсто од миленијалците, 20 отсто од таканаречената „Gen X“ го прават истото.

За појаснување, генерацијата „Z“ се однесува на луѓе родени помеѓу 1996 и 2010 година; миленијалците се родени помеѓу 1981 и 1996 година; Генерацијата Икс е родена во средината на 1960-тите до 1980-та година.

„Помладата публика „пребарува“, а не „гугла““, напиша во петокот Марк Шмулик, аналитичар во „Bernstein“. „И тие сè повеќе одат на социјалните медиуми како „TikTok“ за препораки за ресторани, „Amazon“ за малопродажба и генеративно пребарување на вештачка интелигенција како ChatGPT за да ја завршат домашната задача“.


На платформи како „TikTok“, пребарувањето за рецепти или препораки за ресторани дава стотици, ако не и илјадници видеа. Младите луѓе, вели постариот потпретседател на „Google“, Прабхакар Рагаван на конференција во 2022 година, бараат „место за ручек“ на социјалните мрежи – „тие не пребаруваат на „Google"“.

Промената е делумно поради тоа што младите ценат дека креаторите се поавтентични, непристрасни и покредибилни. На TikTok, „гледате како личноста всушност се чувствувала за тоа каде јадела“, изјави еднаш Наила Робертс (25) за „The New York Times“.


Младата генерација веќе се потпира на социјалните апликации како „TikTok“ како примарен извор на вести, потпирајќи се на нивните омилени инфлуенсери за да ги информираат за светските настани или големите моменти од поп културата, што сигнализира промена во начинот на кој корисниците ги консумираат медиумите.




Спонзорирани линкови

Маркетинг