УНИЦЕФ: 200 милиони деца ширум светот јадат нездрава храна

Макфакс

15/10/2019

13:54

950

Големина на фонт

а а а

Загрижувачки голем број деца страдаат од сериозни последици поради лоша или нездрава исхрана, предупреди УНИЦЕФ во годинашниот извештај за состојбата на децата во светот – најмалку едно од три деца под 5 години, или повеќе од 200 милиони деца ширум светот, се или неухранети или со прекумерна тежина.

Скоро две од три деца на возраст од 6 месеци до 2 години не консумираат храна што поддржува оптимален раст и развој на нивниот мозок и тело.

Ваквата несоодветна исхрана може да предизвика лош развој на мозокот, тешкотии при учењето, намален имунитет, зголемена подложност на инфекции, а во многу случаи, дури и смрт.

Извршната директорка на УНИЦЕФ, Хенриета Фор, посочува дека милиони деца се хранат нездраво затоа што едноставно немаат подобар избор.

„Треба да го смениме начинот на кој ги разбираме и реагираме на неухранетоста и квалитетот на исхраната кај децата. Важно е децата да јадат доволно, но превенствено треба да им се обезбеди здрава и квалитетна исхрана“, вели Фор.

УНИЦЕФ предупредува на тројна закана поради лоша исхрана: неухранетост, латентна глад предизвикана од недостаток на основни хранливи материи и прекумерна тежина кај деца под пет години.

Овие фактори доведуваат до катастрофални резултати – 149 милиони деца заостануваат во физичкиот развој или се прениски за нивната возраст, 50 милиони деца се преслаби за својата висина, 340 милиони страдаат од недостаток на основни витамини и хранливи материи како што се витамин А и железо, а 40 милиони деца се со прекумерна тежина.

Во извештајот се предупредува дека лошата исхрана и лошите навики во исхраната започнуваат уште од најраните денови во животот на децата.

Децата и адолесцентите од најсиромашните и најмаргинализираните заедници го носат најголемиот товар од лошата исхрана. Кај најсиромашните домаќинства, само едно од пет деца на возраст меѓу шест месеци и две години јаде разновидна храна неопходна за здрав раст.



Спонзорирани линкови

Маркетинг